Tuesday, July 9, 2013

Promosi untuk Hari Raya Aidilfitri 2013

Esok bersamaan 8 Julai 2013 dah bermula puasa. Dikesempatan ini, pihak shopfcc.net ingin mengucapkan selamat menjalankan ibadah puasa kepada umat Islam.

Mesti ramai yang tertanya-tanya sempena nak raya ni FCC takde buat sale ke? Mestila ada..
Memperkenalkan FCC Adorn Set seperti dalam gambar di bawah:

Bergaya dengan set FCC Adorn, di mana anda boleh memilih produk FCC seperti gambar di atas dengan hanya RM155. Dengan kata lain, anda dapat 5 barangan FCC dengan harga RM155.

  • Anda boleh memilih SATU daripada pilihan no.1, SATU daripada pilihan no.2, dan SATU daripada pilihan no.3
  • Boleh pilih warna mengikut kesukaan anda
  • PROMOSI hanya berlangsung dari 1 Julai - 11 Ogos 2013


Hubungi saya untuk khidmat nasihat PERCUMA
Call/ SMS/ Whatsapp : 0192696867 (azlinda)
Email: shopfcc@gmail.com
Pesanan boleh dibuat di website www.shopfcc.net



1 comment:

The One and Only said...

Salam, umur saya 54 tahun, dulu dlm 5tahun yg lepas saya pernah pakai skin79 bb vip gold, xde masalah dgn pemakaian tersebut, cuma skrg ni saya waswas sikit nak pakai dan bila tgk BB cream fcc ni rasa teruja pulak nak pakai semula bb cream. Saya nak tau apa beza BB dan CC cream, yg mana satu saya boleh pakai...terima kasih